OpenVoip

openvoip

Το Voice over IP (γνωστό και ως VoIP, Τηλεφωνία IP και Τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου) αφορά μία τεχνολογία που καθιστά δυνατή τη δρομολόγηση φωνητικών συνδιαλέξεων μέσω του Διαδικτύου ή ενός δικτύου υπολογιστών. Σ’ ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο, όλες οι κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν προς οποιοδήποτε προορισμό/άτομο: προς αριθμούς VοIP, καθώς και προς άτομα που διαθέτουν κανονικούς αριθμούς τηλεφώνου (μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που σας προσφέρει ο πάροχός σας). Ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο μειώνει αισθητά τα κόστη τηλεφωνίας μιας επιχείρησης. Επίσης επεκτείνεται πολύ πιο εύκολα και έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης από ένα συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο.

ΠλεονεκτήματαFeaturesΤεχνικά Χαρακτηριστικά
Απεριόριστα ΕσωτερικάΛειτουργεί σε φυσικό Μηχάνημα, σε Εικονικό (Virtual) και σε Cloud.Core: Asterisk
Χωρίς Συμβόλαια ΑνανέωσηςΕπικοινωνία μεταξύ των Υποκαταστημάτων σας με μηδενικό κόστος.Web Administration: freePBX, elastix
Ενιαία Υποδομή για Δεδομένα και ΤηλεφωνίαΛειτουργικά Χαρακτηριστικά που συνεχώς Ανανεώνονται και εμπλουτίζονται
Δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων με χρήση Η/Υ - Laptop (Softphones)Απεριόριστη Επεκτασιμότητα με χαμηλό κόστος
Δυνατότητα Fax Server

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Core PBX FeaturesSystem AdministrationConferencingCall FeaturesAutomatic Phone ProvisioningMedia Files ManagementDirectoryBilling
Unlimited Extensions Simple administration Interface Conference Rooms Caller ID Blocking Virtual Extensions (pure forwarding) Multiple Provisioning Options (TFTP, HTTP, etc.) Music-on-Hold Management and Upload Company Directory Call Directory Records
Unlimited PSTN/IP Trunks Multi-server Administration Both Fixed and Dynamic Rooms Call Screening Based on Caller ID Voicemail Features Templates for Popular Phones Click-to-Call Recording of Messages Enhanced Directory
Multi-Level IVR Auto Attendants Multiple Administrators Personal Conferences Call Forward on Busy Unlimited Mailboxes Extensible Templating Personal Contact List
Music On Hold Fine Grained Permission System Real-time Conference Management Call Forward on No Answer Voicemail to Email Forwarding User defined templates
SchedulesCall Forward Follow Me (concurrent or linear) Message Waiting Indicator
DIDs and Inbound Routes Call Forward Follow Me Based on Caller ID(Concurrent or linear) Multiple Voicemail Folders
Outbound Routes Call Transfer Web Management of Voicemail Recordings
Trunk failover Call Parking and Retrieval FAX Support
Ring Groups Do Not Disturb Fax to Email
Hunt List (list of ring groups) One Touch Call Recording Fax PDF Support
Call Screening
Call Recording
Convenience FeaturesEnd User PortalEnd User ApplicationsCustomizationBackupPower-User ToolsCall Center Features
Bulk Generation of User Extensions Voicemail Configuration Call Forward Follow Me (Concurrent or linear) Outlook Integration Multiple Language Support Scheduled Backup Web Access to Asterisk ACD Queues
Phones Auto Provisioning Access to Voicemail Messages Call Forward Follow Me Based on Caller ID Single Sign-On Branding Selective Backup Command Line Interface Orderly Queue Handling
Automatic DID Routing Access to Call Recordings Do Not Disturb Secure Call Management Multiple Themes Web Based On- Demand Web Access to Asterisk Manager Interface Local and Remote Agents
Phone Templates Visual Voicemail One Touch Call Recording Screen Pops Link Management Backup and Restore Direct Editing of Configuration Files Call Recording
Caller ID Blocking Access to Directory with Click-to-Call CRM Integration Script Library Management Queue and Agent Statistics (& more if required)
Call Screening Based on Caller ID Personal Contact List with Click-to-Call
Call Forward on Busy Call Directory Record with Click-to-Call
Call Forward on No Answer Language Selection

 

Αφού το έχω: έχω τηλεφωνικό κέντρο, γιατί να πάρω το δικό σας;

Γιατί δεν θα χρειάζεστε άδειες κάθε φορά που αυξάνονται οι γραμμές ή τα εσωτερικά στην επιχείρησή σας.Γιατί μπορείτε να ενώσετε τα υποκαταστήματα της επιχείρησής σας με χαμηλό κόστος.
Γιατί είναι αξιόπιστο.Γιατί έχει απεριόριστες δυνατότητες, όπως fax to e-mail, voicemail to e-mail κλπ.
Γιατί έχει μικρότερο κόστος συντήρησης από ένα συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο.Γιατί ένας χρήστης μπορεί να αλλάξει γραφείο και να έχει το εσωτερικό του μεταφέροντας απλά τη συσκευή του, χωρίς αλλαγές στην καλωδίωση.
Γιατί μπορείτε να έχετε εσωτερικό νούμερο μέσω internet σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και αν βρίσκεστε.Και πολλά άλλα...
πάνω

Θέλετε να μάθετε πως μπορεί να βοηθήσει την δική σας επιχείρηση το OpenVoip;

openvoip survey

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το OpenVoip;